Wednesday 7 May 2014

Your Turn Or My Turn?????

Salam & Hye
Pernah tak korang bila dekat nak puasa dan raya je dah sibuk bertekak laki bini nak balik kampung mana???ok, tak yah tipu semua laki bini camtu walaupun hakikatnya rumah dekat sekakang kera ptfffff.... Ok tahun ni hari raya pertama jatuh kepada giliran saya beraya kat umah mak saya, semangat ok daripada awal tahun dah soksek soksek cakap ngan laki tahun ni turn saya.
Mesti korang cakap saya poyo kan rumah sekakang kera pun sebok nak bertekak haha, bukan apa ingat senang ke kalau rumah dekat-dekat nak balik raya?? Pengalaman saya yang lepas agak memenatkan sebab selang sehari angkut beg kejap ke rumah saya kejap ke rumah mertua, macam tu lah sampai abis raya dan balik kajang pheww... tahun ni nak plan betul-betul nak buat time table cewah siap buat time table bagai!! Eh! mestilah penat tau angkut beg kehulu hilir selang sehari huk..huk.. T.T Pendek kata tak kira lah laki bini sekampung ke lain-lain kampung ke still ada pro and cons. So nasihat saya rancanglah bebaik turn raya korang ye, till then xoxo

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.