Tuesday 6 May 2014

White..White...White...

Salam & hye,
Rasanya lama sangat tak buat entri pasal organizing, aritu saya ada sebut tentang perubahan kat dapur saya tapi tak sempat nak upload gambar-gambar tu ptffff.... Insyallah akan dipublished jugak walaupun tak tahu bile???   Ok disebabkan harini saya ada task baru kat tempat kerja so ada masa nak update blog yang jarang-jarang saya update sekarang ni hoho. Tadi sempat google beberapa gambar organizing yang saya rasa agak menarik ( ehsan google ) dan entah kenapa warna putih memang menarik pada saya sejak dulu lagi huhu tak caya??? meh tengok ni






Segar sangat mata tengok color putih camni hoho. Bila lah nak beli rumah agaknye ye???????? till then xoxo

1 comment:

  1. Cantikkan...!! Tambah2 lg gambar dapo tuh! Warna putih mmg sgt menarik kalo kita pandai pilih jenis dan cara untuk dihias. Mak pun suka warna putih gak..

    :)

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.