Monday 30 September 2013

Rombak

Salam & Hye,
Memandangkan saya free sikit hari ni, so saya buat rombakkan sikit di kabinet gelas saya. Saya keluarkan set jug dan gelas pink dan gantikan dengan set bekas kuih raya. Jug dan gelas ni saya jarang guna. Kalau guna pun untuk tetamu, memandangkan rumah saya ni jarang sangat ada tetamu yang datang. So lebih baik saya simpan kat kabinet bawah. Meh cuci mata dengan gambar kat bawah ni
sebelum
selepas
Saja je susun macam ni,nampak kemas sikit daripada sebelum ni,sebenarnya takde keje nak buat dan dah bosan dengan susunan lama. Next mission nak cari mug corak cupcake lagi untuk buat basahan. Nak ganti mug corak Rose yang dah lama tu (yang ni kena beli tanpa pengetahuan Shahrul, nanti kena bebel ) =) huhu till then xoxo

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.