Tuesday 16 July 2013

Idea RawaK

Salam & hye,
Bulan-bulan puasa nih, nak shared gambar organizing kat Pinterest yang menarik perhatian saya. Mana tau boleh dijadikan rujukan.Meh kita cuci mata dengan gambar-gambar ni
Organizing Plate, kalau suka idea ni boleh cari kat Ikea pembahagi tu
Spice yang tersusun kemas =)
Kalau ada banyak koleksi mangkuk, boleh try idea nih hehe
yang ni untuk aktiviti baking

ni salah satu idea yang sangat menarik
organizing utensil
yang ni pun boleh cari kat Ikea
 emmm... gabungan warna oren dan biru =)
 suka sangat mangkuk-mangkuk tu, super cute

 idea ni saya dah praktikan kat dapur saya, korang sila lah cuba =)

 yang ni pun saya suka =)
 kalau ada kumpul koleksi buku resipi, bolehlah kumpulkan dalam bakul camni, senang nak letak kat mana-mana

 putih =)
gunakan bakul dan drawer untuk simpan bawang

Emmm... gambar-gambar ni memang menarik perhatian saya untuk kekal organized,kalau korang suka gambar-gambar ni, boleh la try kt dapur huhu anyway till then xoxo

2 comments:

  1. idea u ni superb okey!!!

    ReplyDelete
  2. Edany: Sumber dari Pinterest je, tp sgt menarik klu nk cube huhu

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.