Tuesday 23 July 2013

Dia OK, Dia Dah Besar!!

Salam & hye,
Hari ni dah masuk minggu ke dua kita berpuasa. Maknanya lagi 2 minggu hari raya akan menjelma. Sepanjang bulan Puasa ni, saya berbuka puasa dengan En. Husband je. Tapi last week family saya datang rumah, dapatlah saya berbuka puasa dengan mereka pulak. Meriah sungguh masa berbuka puasa, selalunya kami makan berdua memang terasa sepi lah hehe. Anyway mereka datang untuk majlis graduation adik saya kat PICC.Kami gerak pukul 6.45 sebab adik saya kena daftar sebelum pukul 8 pagi. Keadaan memang sesak dengan orang ramai. Kami dapat masuk dewan pukul 9 pagi selepas bersesak-sesak dengan orang yang nak masuk dewan. Majlis selesai pukul 3 petang. Kami dah lenguh-lenguh badan sebab 6 jam duduk je dalam dewan sampai majlis selesai. Spoiled betul diorang ni buat majlis dalam bulan Puasa macam ni. Memang hari yang letih bagi saya, tapi dalam masa yang sama rasa Happy tengok adik saya dah habis study, Alhamdulillah. Kat sini saya shared beberapa gambar adik tersayang saya nih.







Alhamdulillah,really proud of her. Sekarang dah habis study, dah boleh cari kerja huhu. Good luck and Welcome to new world little sister!! hehe. Anyway setakat ni dulu cerita saya, till then xoxo

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.