Thursday 20 June 2013

Bakery Cabinets

Salam & Hye,
Alhamdulillah, satu misi dah terlaksana. Akhirnya saya dah berjaya membeli Kabinet baru untuk Bakery Station saya Yeayyyy!!!! ( Actually dah berjaya pujuk Shahrul setuju belikan saya Kabinet nih).tulah orang tua-tua selalu cakap,kena banyak sabar. Sikit-sikit lama-lama jadi bukit ( err.. rasenye takde kena mengena pepatah ni ngn cerita Bakery station hehe). Sebelum ni saya pakai cabinet murah yang saya beli kat Giant dulu.
Kabinet lama ni, kecil sangat ruangannya. Saya dapat letak separuh je mixer saya ni. Ruang ni tak muat nak letak mixer sepenuhnya. Jadi penyelesainnya beli kabinet baru yang lebih sesuai. Saya beli kabinet biasa jer, kabinet yang sama macam yang ada kat dapur saya sekarang ni. Bezanya saya hanya beli kabinet yang tengah-tengah tu je.
Saya sengaja beli yang sama. Nanti takdelah caca marba sangat, yang sana warna lain yang sini warna lain kan. Nanti kalau ada rezeki lebih, nak beli kabinet untuk dapur gas pulak ( Belanjawan akan datang atau tunggu En. Bonus datang singgah dalam akaun T.T ). Tapi setakat ni takde jumpa warna putih sama macam kabinet yang sedia ada ni, yang ada samaada warna hitam atau coklat jer. hmmmm... nampaknya kena minta tolong Shahrul D.I.Y la jawabnya T.T Saya dengan gigihnya mula decorate kabinet Bakery saya nih. Masih kekalkan tema cupcake jugak. :) Meh kita cuci mata ngan gambar-gambar ni.

Saya susun-susun je dulu, nanti nak tambahkan ahli group Baking nih. Kat bawah ni gambar Baking Cabinets yang saya dah siap decor :)
Yeayyyy.. Akhirnya dah boleh letak Oven dan mixer sepenuhnya  kat sini. (mood: suke )

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.