Monday 18 March 2013

What I keep InsiDe My Kitchen DraweR

Salam & Hye
Post kali ni, saya nak sentuh tentang apa yang saya simpan dalam Kabinet Dapur saya tu.
Mari kita cuci mata dengan apa yang ada dalam Kabinet dapur saya :)

Kabinet Dapur 
Sebelum ni saya ada senaraikan apa yang saya simpan di dalamnya
A: Set Gelas dan Cawan Mug
B: Set Sudu & Garfu
C: Mangkuk
D: Periuk, Dulang & Mangkuk
E: Set Pinggan, Mangkuk & Dulang
F: Jug, Set Teko & Cawan
G: Tupperware n Tippuware
H & I: Mangkuk

Koleksi Gelas & Mug saya. Yang gambar England Flag tu hadiah daripada adik saya. 



Rumah Tupperware & Tippuware





Setakat ini, tiada sebarang rombakan yang dibuat, masih sama seperti kali pertama ia diletakkan di rumah masing-masing. Walaupun dah bertambah ahli, tapi masih dapat dikawal dengan baik. Insyallah jika ada lagi perubahan akan datang. Saya akan tulis dalam post akan datang.
~~x.o.x.o ~~

1 comment:

Note: only a member of this blog may post a comment.